Alla inlägg den 15 juni 2011

Av Mikael Jacobsson - 15 juni 2011 15:33

Denna blogg är dedikerat till mitt intresse för vetenskap, i synnerhet fyisk och meteorologi. Jag har även ett stort intresse för matematik och andra typer av vetenskap.


I denna blogg så kommer jag att blogga om mina intressen, men också om mina försök att ta mig vidare i livet genom att försöka skaffa mig en högre utbildning. Jag är uppvuxen i en arbetarfamilj och jag har haft vanliga arbeten hela mitt vuxna liv. Och nu känner jag att det är dags att försöka förverkliga dom drömmar jag haft under några år nu och se om jag kan få en högre utbildning.


Mina försök att komma till ett Universitet kommer kräva många uppoffringar och risker men det kommer vara värt det i slutänden om man lyckas.

Ovido - Quiz & Flashcards